Thursday, December 30, 2010

Selamat Tahun Baru 2011

              Assalamualaikum                                                                                                                      Dah nak masok taun baru nie,malam nnti kluaq la pi sambut taun baru...haha semangat sungguh la.
Pejam celik-pejam celik dah nak habis pon setaun 2010,punya la sat kan,hm,banyak kenangan2 manis dan pahit yang aku dah lalui.Bnyak gak benda yang aku dah belajaq.Aku pon malas nak taip panjang2 sapa la yg 
rajin sangat nak baca menatang alah nie...haha.So,azam taun baru aku,msti la nak jadi lebih matang      
dalam membuat apa jua keputusan.Nak usaha lebis skit untuk melangkah kedepan,ingt x nak 
solo rider dah laa,nak cari teman pulak,hehe.Dan!!!yang paling penting skali,aku nak                                menjadi seorang yang lebih baik laa,dari sebelum nie.Transformers!!!hahaha
           Happhappy new year to all my friend,hope 2011 will be better than 2010...̿' ̿'̵͇̿̿з=(•̪●)=ε̵͇̿̿'̿'̿ ̿
aku pon nak ucapkan jutaan,ribuan,ratusan,puluhan terima kasih kt semua kawan2...SEMUA tau...
hampa dah bnyak sangat menggembirakan aku,hidup x bermakna tanpa kawan2...aku sayang hampa semua...SEMUA tau...haha...(nie tahun baru ka hari sahabat sedunia)hah!!!hentam sajalah labu...                                                                                            

2 comments:

  1. yoww. selamat tahun baru jugak.


    best kenal ngn kau nieyh. harhar

    ReplyDelete
  2. terima kasih...
    kawan2 la yang paling memahami...=)

    ReplyDelete