Friday, February 11, 2011

ahaa!!!

Assalamualaikum...
sebenarnya x dak apa2 pon,saja jaa nak posting...
boring2,lepas adjust blog aku nie,nak luah perasaan skit yg terbuku dihati(ayat x belah)
ada satu azam taun baru aku dah tertunai,Alhamdulillah,syukur kepada ALLAH...
mmg seronok la jugak kan...azam yg lain tu tengah diusahakan...
minggu lepas plan nak pi kl,tp alaun x masuk lg,last2 baru tau dah masuk,aduhhh...
kecewa la jugak,pasal banyak benda yg aku nak buat,,,nak beli tu nak beli nie,nak jumpa membe,nak mkn angin
haihh!!!mcm2 la plan,,,maybe next time ja laa...apa boleh buat,,,
mungkin gerak ke Penang ja la kot...
hmmm...sedaq x sedaq dah nak dekat 3 bulan aku praktikal,,,nak balik kolej la lepas nie,,,
dok dengar khabar angin mcm2 hal dah jadi kt kolej tu...x tau la betul ka x,,,selagi x da bukti kukuh,aku cuma boleh dengar ja laa...
apa2 pon aku enjoy la masa aku tengah praktikal nie,,,jadi kuli batak gila2,,,ambik hang,,,baru hang tau
nak tulis panjang2 pon bosan gak...
lg satu perkara nie,,,mngu depan MAULIDURRASUL,,,dan td aku ada la tengok sorang mmbe aku nie post video kt fb pasal ceramah MAULUD nie...tp versi Arab,,,ada la subtitlenya...mmg aku tersentuh gila smpai dua kali aku nangis,,,begitu kasihnya NABI kepada umatnya,,,sedangkan kita sering mengabaikannya...apa laa kita nie kan,,,lalai sangat dengan duniawi nie...
ok laa,,,sampai sini ja kot...SALAM MAULIDURRASUL


No comments:

Post a Comment